Wednesday, November 23, 2011

Mata tak boleh nak lelap ~



Assalamuailaikum korang ..

da tido kew ??

kalau ta tido lagi singgah yaw kat blog aku n follow laa apa yang patut kannnn ... hahaha

sebenarnya malam ni aku tak boleh nak tido laa ..
tak tahu nape mungkin petang tadi dah tido lame sangat kot ..
dahlaa esok exam science lagi , ades malasnye !!

camne nak wat erk ??

wat bodoh jew laa ..

wat bodoh ??

camne tuh ..

entah tak tahu !

lol , apa yang aku merepek malam malam buta ni .. ececece ..

tido laa efan esok ko nk exam , exam lorh !!
spm lak tu ..

nak study tapi tade mood , hurmm ..

takpe2 aku nak test tido gak ..
lelaplah mata oiii , lelaplah kau !!

ades makin segar pulak .. hahaha ..

main2 plak dia , okaylaa aku nak tido laa ni .. !

k , paipai kashamida !!


Take Care ~ =)

ps : Ifan suke merepek tengah-tengah malam buta ni , abaikan jelaa eh ? =P


May Allah Praise U ..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...