Thursday, November 17, 2011

Spm ( Sijil Pelajaran Malaysia )






Assalamualaikum ♥



Weyh korang ! nak tahu tak !?


hari ni selesai gak aku jawab soalan mathematics ,hahaha .. happy gila tahu tak !


akhirnya ,selesai gak penderitaan aku selama ni ..


harap harap termakbul laa impian aku nak lulus mathematics ..


tadi masa kat dewan peperiksaan , rasa nak menangis je tengok kertas soalan ..
tapi , Alhamdulilah aku cuba ingat balik apa yang kakak aku cuba ajarkan ,sampai pening kepala aku dibuatnya ..haha .. tension tahu !


Dan masa tengah tengah jawab soalan tadi , terlintas kat fikiran aku wajah wajah orang yang ajarkan kan aku selama aku kat idup alam persekolahan ni dan tu yang buat aku semangat nak cuba yang terbaik ! ( Chaiyok ! chaiyok ! irfan !! )


but tengah tengah khusyuk buat tu ..


pengawas mencapai mikrofonnya dan berkata

MASA DAH HABIS !!


aku gelabah gila masa tu , yelaa soalan graf aku baru buat separuh je dan tahu tahu jela aku tak sempat nak habiskan soalan pasal graf tu .


Ape apepun aku redha dan tawakal just dah buat yang terbaik ( Haha , terbaik kew !?
dan serahkan kat Tuhan apa yang akan terjadi selepas tu .. ..

Dan esok boleh laa aku rehatkan minda aku yang kepenatan ni ,just sebelum ni langsung takde masa rehat dahlaa exam mula pukul 8 , Ades !!

study pun kat sekolah tak sampai beberapa minit terus masuk dewan sebab peraturan kat dewan kena masuk sebelum 10 minit exam bermula ..

Dan isnin minggu depan ada exam ..



selasa - takde

Rabu - takde

khamis - ada ( science )



boleh laa aku rehat sikit lagi : D



Tapi 6 november aku exam balik , yelaa aku kan ambil vokasional ( MPV - Menservis penyaman Udara


boleh masuk otak ke tak , wallahuallam aku tak tahu just masa tu aku dah cuti panjang sngat tiba tiba kena pula ambik exam lagi , aduh !


kat korang doakan aku berjaya eh ?



May Allah praise u ..





Take Care ♥ :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...