Thursday, December 1, 2011

Assalamualaikum = )





Assalamualaikum korang  , dan selamat menyambut hari jumaat , penghulu segala hari = ) !..

Sihat tak ??

Alhamdulilah , lega aku dengar ..  : )

da solat jumaat belom ..

belom erk ??

memang laa belom ko kann perempuan , hahaha ..
Abaikan je laa eh , ape yg aku merepek tdi .. -.-''

sebenarnya , aku nak beritahu korang dan minta pertolongan korang sesangat ..
Serius ni penting gila bagi mase depan aku !!

Sebab 6 Disember 2011 ni aku bakal ambil paper lagi (Mpv - Menservis penyaman Udara )
so aku perlukan pertolongan korang untuk mendoakan yg terbaik untuk aku ..

boleh kann ??

alaaa , please boleh laaa ='(

eh ! boleh kew ??
thxx laaa sesangat , ni sayang korang lebih lebih neyh !! hahaha..

Dan aku berharap nanti  hati aku boleh tenang mase ambik exam nanti .. Aminn..
Dan aku minta maaf sgt2 kt korang , mane tahu aku ade buat salah kat korang ke ape kann .. or terguris kann aty korang kew kan /?

maafkan laa ye ..

May Allah Praise u ...

hu3..

okaylaa , thxx sudi singgah blog aku . sayang korang sesangat !! ..

 K paipai, kamsahamnida  ;) ~*

Ps: Ta sangke follower aku dah naik dlm mase yg singkat , syukur Alhamdulilah =')
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...