Sunday, January 15, 2012

Cara nak kenal lelaki tu handsome ke tak !

Assalamualaikum dan selamat malam !




hahahahaha , tengah-tengah malam baru aku ada idea nak update blog ~ hee..
alaa , kalau tak update pon bkn korang layan pon -.-


okay-okay stop merepek kat sini ..


cuma aku nak bikin satu entry panas punye !


tajuk entry ni ..


'Lelaki handsome suara tak sedap n lelaki tak handsome suara die sedap '


kenapa aku kata macam tu , alaa cuba korang fikir ..


kenapa artis kebanyakkan muka handsome tapi tak tahu nak nyanyi sebab suara dia tak sedap .. ada artis lelaki tahu nyanyi ? Alaa , kalau ada pon suara die biasa-biasa jer kan ?


kalau korang tak puas hati senaraikan artis lelaki yang tahu nyanyi .. senaraikanlah !


dan juga dari permerhatian aku selama ni , aku tengok penyanyi penyanyi muda sekarang suara memang sedap n meletop giler btw muka tak lah handsome mana pon ye tak ?


dan aku pon pernah gak ada sesetengah member ni , suara dia memang macho gila tapi muka dia tak lah macho btw Alhamdulilah Tuhan kasi dia bakat nak pergi jauh ..


aku pon taklah handsome mane pon cuba nak share pendapat aku jerr ..so jangan lah mareh yer =P


dekat awek awek luar sana , aku nak tanya korang pakwe-pakwe korang yang muka jambu jambu , macho macho tu tahu nyanyi tak ?


dan lagi satu , kalau korang kenal pasangan korang dari telefon cuba korang dengar suara dia lu .. pastu korang jumpa dia confurm mesti bukan macam yang korang nak .. mesti punyalah !!


ni dari permerhatian aku jer ye , terpulang kat korang nak ingat aku apa .. =)


dan mesti korang pelik kenapa tetibe aku buat entry ni .. sebab tadi aku layan blog ''Encik Mimpi'' so tetibe terlintas kat kepala otak aku sal ni ..


dan tamat ! hahahaha .. ni satu cara untuk awek kat sane yang suke lelaki handsome-handsome ..


tapi awas ! lelaki handsome kebanyakkan ''Gay'' So hati hatilah ye .. hahahahaha ..




tata *
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...