Tuesday, January 3, 2012

Menyesal Akuuuu.... !!!!

Assalamualaikum..

sedih aku !

perghhhh..dah lame giler aku tak update blog mungkin sebulan lebih dahh kowt !
banyaknye sawang kat blog aku ni hah.. ( Tiup sikit , tarikk n buang .. haaa bersih pun * ! hihi.. )

hari ni , mood aku bengang dan sedikit tension !

nak tahu sebab apa ?

tadi kan , aku keluar dok lepak kat kedai mamak dengan member tiba tiba macam mana entah mata aku merayap pula ke tv kat kedai mamak tu hah !

so ternampak iklan bonanza mania maxis 10 juta uh !


sebelum ni selalu ternampak juga iklan uh tapi takde mood nak layan,  entah kenapa tiba tiba hari ni rasa macam nak beli pula..

dipendekkan cerita

habis-habis aku borak dengan member aku , aku pun topup laa rm15 alaa saje je nak merasa kedit free..

bla..bla..bla..blaa..
aku pun balik rumah n terus isi kedit dalam hepon aku demi bonus tu laa..

tapi setelah berjam2 berlalu ..
bonus tu still tak dapat , aku rase macam nak mengamuk jer ! arghhhhh !!!

dah laa 15 ringgit aku keluarkan tapi hampeh ape yang aku dapat !?
siot punye maxis..

so kata aku , fikirlah sebelum nak buat sesuatu keputusan..
celaka punya maxis.. !!!

jangan jadi macam aku ,,,

hukhukhukhuk.. -.- sedihnyeee..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...