Monday, February 6, 2012

28 sen untuk 10 minit murah tu ! Rugi tak beli .. !!

Assalamuailaikum ..


Hey korang sihat ke tidak ?

Tengah buat apa . ?

Usha blog aku erk , eh ! jangan lupa komen sekali tak susah pun :)

Sebenarnya hari ni aku share dengan korang satu maklumat Insya Allah maklumat ni mampu buat korang senyum habis .. hahahaha macam aku :)

okay , stop merepek !

Sebenarnya aku nak perkenalkan korang dengan sebuah pelan Celcom dan Pelan ni beri aku sangat menjimatkan !!

Kenapa ?

Sebab pelan Celcom ni menawarkan 28 sen untuk 10 minit !!! Dan 5 sen untuk talian yang lain macam maxis or apa . ..

lihat gambar di bawah ..




Murah gila kan ??

Beri aku ni sesuai untuk korang yang suka bergayut lama lama apa lagi yang tengah study tu . Lagi baik guna pelan ni ..

aku pun baru semalam beli pelan Celcom ni sebelum ni guna Maxis je . Tapi kakak aku kata aku kena kencing sebab harga sebenar benda tu rm.8.00 jer btw aku beli rm 15.00 ..  erm . Takpe lah dah buat macam mana dah terbeli kan ?

Tapi disebalik kelebihan pelan ni , ada juga kelemahannya ..

Yela , macam aku kata tadi 28 sen untuk 10 minit tapi kalau korang berbual macam seminit dia akan cas 28 sen sebab apa ? Sebab 28 sen untuk 10 minit ..

Haa .. faham tak ?

Tak faham ..

Okay okay , macam ni . Katakanlah korang telefon pasangan korang tak sampai 10 minit nanti dia akan cas 28 sen sebab pelan ni korang kena genapkan sampai 10 minit ala tak rugi pun bual lama lama .. korang kan suka bergayut :) so ingat bual lah sampai 10 minit ye .. :)

kalau korang nak tahu lebih lanjut layari ni Sini !!

dan lagi satu , kalau pelan celcom yang lain2 tu kita kena aktifkan no dulu tapi yang ni tak . Semua 1 sen jer .. jimat kn ?

K , Wassalam :~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...