Friday, February 17, 2012

Nak tahu harga blog korang ? Singgah sini :)

Assalamuailaikum !


Awak , awak dan awak .. !!

Terima kasih sudi singgah blog ni ye :)

Dan selamat hari jumaat , penghulu segala hari .. dekat kaum kaum Adam solat jumaat ke tak ? =p

haha , okay okay stop merepek just hari ni aku nak kongsi dengan korang satu lagi laman web khas untuk blogger blogger semua , sebelum ni kan ada satu laman web yang memberikan perkhidmatan untuk semua blogger menimbang berat blog mereka dekat Sini !

So sekarang aku dapat lagi sebuah maklumat yang para blogger sekarang juga boleh mengetahui harga blog mereka dengan memeriksa dkat laman web ni Sini ye sayang :)

Website ini menilai blog kita dari segi kunjungan pengunjung yang datang melawat blog kita tu . Dan mereka akan keluar detail detail tentang blog kita .



Akhir kata , selamat mencuba !!

P/S : Aku dah check harga blog aku . Harga dia   Rm 1,232.89* , boleh tahan kan ? :) btw sape dapat potong aku .. hee ..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...