Friday, March 23, 2012

Ibu aku sakit .. Ya Allah kuatkanlah aku :'(

Assalamuailaikum ..

beberapa hari yang lalu , aku ada update pasal keputusan spm aku yang agak mengecewakan ..
dan semalam aku dapat berita ibu aku pula sakit ..

Ya Allah Dugaan apa yang kau beri ??


baru hari tu ,aku jumpa ibu aku aku dan tiba tiba aku dapat berita ibu aku jatuh sakit .

Macam tak sangka je , ..

after , aku telefon abang aku dan aku kata dengan dia kenapa tak hantar ibu dekat klinik , abang aku kata ibu aku tak nak .

Erm , aku nak melawat ibu aku pun susah sebab sekarang aku kan dah kerja . Jauh pula tu , nak ulang alik pun mesti ambik masa . dapat jumpa ibu aku pun masa nak ambik results aritu je ..

Sebab aku ke , ibu aku sakit ??

okay-okay , petang ni aku ingat nak balik rumah sekejap melawat ibu aku . dan sebelum tu aku update blog just nak korang doakan untuk ibu aku .

boleh ??

entahlah , aku rasa tak sedap hati je . Aku pun tak tahu kenapa .. huhu ..

btw , doakan aku sekali semoga perjalanan aku dirahmati Allah ~

Amin ..

Wassalam ...

                             
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...