Tuesday, August 14, 2012

Selamat Hari Raya :)

Assalamualaikum n selamat petang ..

Aku update blog ni sekadar nak beri ucapan kepada follower aku n yang mengenali aku ..  :)

aku nak ucapkan !

Selamat Hari Raya Aidilfitri n Maaf Zahir n batin . aku minta maaf kt korang klu de silap n salah , halalkan makan minum aku n klu terkasar bahasa tu minta diampunkan . Aku hanya manusia biasa yang tak lepas melakukan kesilapan . :)

btw , aku nak  kongsikan secebis ayat khas buat org yang aku sayang~

'' Disaat perkenalan kita hari tu . aku bahagia sangat sangat . Dan disaat penghujung untuk aku mengubah diri aku just untuk menjadi yang terbaik untuk kau . Aku rasa tak kesampaian....

Aku nak beritahu kau . aku dah beritahu mak aku pasal kau . Alhamdulilah dia happy sangat sangat !  tapi , entah kenapa , aku rasa kau makin jauh dari aku ...

Aku cuba nak kenal kau dgn lebih dalam lagi tapi entahlah . aku rasa tak boleh . .
Susah untuk aku luahkan dengan kata kata hanya Tuhan yang memahami aku . 

Kalau mungkin sampai sini je jodoh kita Insya Allah aku cuba terima . Dan jangan risau , aku tak pernah lupa nak buat kau tersenyum k ? tu janji aku......

klu tak dapat nak memilki kau sebagai teman hidup aku . cukuplah kita berkawan sebagai sahabat baik dulu , aku tak akan paksa kau terima aku . Aku tahu kau masih ingat kat '' Dia '' lagi kan ?

Insya Allah aku boleh terima . :') 

memang susah untuk kita lupakan seseorang yang kita sayang dulu2 kan ??
apalagi klu orang tu .. berjaya ambik hati kecik kita .. 

Btw aku nak kata kt kau , Asalkan kau bahagia . aku pun bahagia juga ! :D

hee , kbye !!! 







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...