Tuesday, March 20, 2012

Results Spm 2011 aku .. :D

Assalamuailaikum ..

muka happy :D

hey , hey korang !

dah tahu results belum ??

mesti debar debar kan n mesti ade gak yang menangis , meraung  sebab lulus or sebaliknya ...

then , aku pun dah tahu results aku tadi . Alhamdulilah , walaupun tak dapat macam apa yang aku hajatkan Insya Allah aku dapat juga sambung kat poli . Thank you dekat cikgu cikgu n family serta kawan kawan yg support aku selama ni , luv u All ..

nk tahu ke aku dapat results berapa , tak payah lah erk ?

just aku nak kata kat sini , results aku agak mengecewakan but family aku n cikgu aku kata aku ada harapan nak sambung study . Kata hati aku , Alhamdulilah ..

Dekat korang , yang lulus or gagal atau sebaliknya btw aku nak kata supaya korang jangan rasa diri korang tu tak guna ke ape just kita dah cuba yang terbaik dan yang tentukan Allah S.W.T perjalanan hidup kita ni . Kuatkan semangat dan anggap kegagalan tu adalah salah satu cara untuk kita ke depan untuk berubah ke arah yang lebih baik , Insya Allah :) bukan nya untuk mengundur diri ...

okay okay , macam banyak pula aku menaip so minta diri dulu ..

Wassalam :)

P/s : Harap  harap dapat surat tawaran belajar .. :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...