Wednesday, October 5, 2011

Kenapa Aku buat blog -

Assalamualaikum ♥

Alhamdulilah , selesai juga aku buat blog walaupun still tak berpuas hati lagi .tapi aku tetap bersyukur...

Sebenarnya aku tak tahu nak update apa tapi fikir-fikir balik ade benda gak yang perlu update , ye x ?

Okaylah , malas nak celoteh panjang panjang , mari aku beritahu kenapa aku teringin sangat nak buat blog .

Actually , dalam hidup ni mesti ade banyak masalah yang kita perlu hadapi bukan ?

Just itu lah sebabnya ..

Masalah -
Bukan namanya kehidupan kalau langsung takde masalah ..

Dan bukan semua masalah kita nak kongsi dengan orang maybe sebab malu atau sebaliknya..

Sebab tu aku coret semua masalah dekat sini sebab bukan semua masalah aku mampu luahkan dengan kata kata but dengan tulisan aku rasa boleh ..

Insya Allah boleh ..

Okaylah korang terimakasih sudi baca entry yang macam sengal ni n sorry sebab takde idea nak tulis panjang panjang , huhu..

Akhir kata ,

Take Care ♥


 K paipai, kamsahamnida  ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...