Tuesday, November 22, 2011

Aku sedih gila hari ni !!



Assalamuailaikum ..

aku sedih gila hari ni ..

yelaa ,dalam tempoh 3 bulan 4 orang je yang follow blog aku itu pun orang yang same ., sedih tahu ?...

kenapa orang taknak follow blog aku erk ??

entah aku tak tahu tapi  yang aku tahu ..

aku dah follow dah blog diorang ..

kat korang yang singgah kat blog aku tu ,tolong laa follow kalau tak nak follow pun klik iklan yang ada kat situ ..

kecian kan dekat aku boleh tak ??

jeles tengok blog orang lain ramai jew follower but me ..  hampeh pun takde !!

hm . okay sorry kalau korang ingat aku ni gedik sangat tapi  aku luahkan apa yang aku rasakan je ..
kan namenya pun Open Diary ..

hm ..


okaylaa korang , happy happy laa kat sane eh .. ??




Take care ~

May Allah Praise u ..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...