Tuesday, November 29, 2011

Dream High ~*



Assalamualaikum dan selamat malam ~*

hari ni aku nak kongsi satu cerita favourite aku yang tergler gler sgt ..

tajuk cerita die ,

DREAM HIGH ~~* ( Tengah2 mlm aku mmg suka merapu =) )

alaaaa , peminat cite2 korean gituu tahu laa kot .. sejujurnya nye laa kann aku tak suke sangaat tengok cite korean korean neyh !

but disebabkan jalan cte die berstyle gitu ,  so aku tertarik laa .. hoho ..

bkn ape , sebelum ni aku tengok byk cerita korean lebih berkisahkan tentang kekeluargaan , pepisahan apakebendanya nya laa aku tak tahu sangat ,  sampai buat aku muak nak tengok cite korea neyh , tahu tak ??

dan juga .. Alaa apa aku merepek ni perlu kew aku tulis semua ni hajat aku nak kongsi citee favourite aku jelaa .. ,, efan efan... melaluk sudaa. haish , korang abaikan jelaa apa yang aku melaluk tu tadi , okay !?? =.=''

okayokay , cite ni sedang ditayangkan dekat tv8 setiap hari sabtu pukol 6.30 smpai 8.00 .. puas  gak tengok sebab sejam setengah siot !! =)

ni laa cite yang aku maksudkan ..

da tahu dah cite ape yg aku mksudkan ? =)


watak watak utama yg lagi cute miut dan kacak abes !!


suzy as Go Hye Mi .. ( Sebaya aku laa weyh , jgn jealous yaw =P )


Kim Soo Hyun As Sam Dong ..


Taechyeon as Jin Guk


Ham Eun Jung As Yoon Baek Hee          


                                      Wooyoung As Jason           IU As Kim pil Sook


Nak tahu cite ni berkisahkan tentang apa,  tengoklaa sendri , okay ??
Tak kann tu pon nk beritahu gak kann .. hahahaha



, K paipai, kamsahamnida  ;)


sayangg korang sgt sgtt sgttttt ....=)


ps : Go hye mi , Aku nk datang meminang ko hari ni gak laa >.<'' !!!










                                          I Likes The Story 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...