Tuesday, November 29, 2011

Pengumuman sayang ♥ : )




Assalamualaikum : )

camne korang hari ni , okay tak ??

ta okay erk ..
takpe takpe dugaan r tuh !!

Aku okay jew , hahahaha .. ( Sengal r ko ni efan ! )

aku malas nak update panjang panjang , sebenarnya ni cume aku nak beritahu korang yang aku sebenarnya..

Takde fb lorh , takde fhm takk ???


Aku beritahu ni bukan suke suke just sebab sblum ni rmai yg suruh aku like fanpage diorang sedangkan macamne aku nk like fb pon aku takde lurh !

Mcm ta percaya jew kann aku takde fb , okayokay , sebelum ni aku mmg ade fb but disebabkan aku ni terlalu ''HOTT'' so terpaksa r aku tutup fb aku selamanya dan aku rasa benda tu banyak membazir masa aku , ye tak ??

kt korang yg aku suruh like tu , aku minta maaf sesangat ! Aku tak boleh like dan sorry sesangat kecikkan aty korang tu .. ( I'm sorry ='( )

Alololo , jangan lorh sedih efan , relaks sudaa .. huhuhuhu

mane aku sedih lah ngok !! aku saje jew wat suspen ( Bermonolog dengan diri sendri lgi nmpknya.. )

Okaylaa , daripada aku merepek bukan bukan lagi lebih baik aku stop kat cni ..

dan kt korang yg cute miut tu thhxx sudi singgah blog aku !! Saranghae ~* ( I love u )

akhir kata , Aku harap laa kat korang ,  tolong fahami keadaan aku , okay ??

kalau aku dapat tahu ade lagi kes menglikes likes ni , aku cubit piat telinga korang ..sampai korang fhm bahasa ..dan jangan menambahkan serba salah hati aku lagi .. hu3

hee , okay laa korang !

 K paipai, kamsahamnida  ;) .. sayang koranggg .... ~



                                                          Ingat taho !?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...