Friday, December 2, 2011

Awas !!!




Assalamualaikum korang !

ni ade entry yg memang penting , yg aku kena beritahu  korang ni ..
walaupun aku rase sangsi tentang hal ni , aku tetap nak beritahu ..

bukan ape , member aku tadi text aku pastu die sms aku kate yang  ..

" Untuk bebarapa hari ni akan datang , tolong jangan mengambil minuman dari mana mana product dari syarikat Pepsi seperti Pepsi , Tropicana , Juice , Slice , 7Up , Coca Cola .. kerana ada pekerja dari syarikat tu telah menambah darahnya yang tercemar dengan HIV ..

Dan satu lagi , member aku  kata berita ni ada keluar kat ntv7 tapi aku tak cukup kredit nak tanya dia yang  berita tu keluar bila .. sorry erk ??

Katt korang , yg ade baca pasal kes ni dan keluar kat mana2 berita ke apa .. tolong beritahu , okay ??
sebab aku nak dapat kepastian jerr ..

kalau betol tolong sebarkan dekat semua orang ..
Penting !!!!

 K paipai, kamsahamnida  ;) , jangan lupe .. ~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...