Tuesday, December 6, 2011

Goodbye My Friends =')




Assalamualaikum ..

Hello u all .. =)

aku nak share satu benda kat korang ni ..harap sudi bacalah erk ?? =)

hari ni hampir genap 5 tahun aku dekat sekolah menengah smk sultan sulaiman shah (4s)
dan hari ni juga , hari terakhir aku dekat sekolah sane ..

dan hari ni jugalah , aku ambil paper terakhir aku ..
Syukur Alhamdulilah semuanya berjalan lancar seperti yang aku harapkan....

serius aku happy sebab aku tak perlu study lagi but dalam masa yang sama aku sedih gila ..
urm ,

dan hari ni jugalah perpisahan aku dengan kawan kawan karib aku ..
tak sangka masa berputar begitu cepat sampai tak sedar aku dah mula masuk alam dewasa ..

Kfine ! memang aku harapkan smua tu !!
aku tak tahan kena buli , kena kutuk , kena ejek oleh korang yang tak tahu nak hargai aku sebagai seorang sahabat =)

tapi entah kenapa , hari ni semua kebencian aku dekat korang jadi kasih sayang pula ..
macam susah nak lepaskan korang pergi ..

dan dengan cara tu jugalah , terbentuknya kenangan aku dekat korang semua ..
tak kira pedih , manis semuanya still terpahat dalam fikiran aku ni ,
dan juga dengan kenangan tu lah aku telah berjaya mengenali korang semua ni .. tahu tak =')

tapi part yang tak boleh blah tadi !
Member Aku yang paling ""Giler'' Sekali !!
buat acara bodoh pulak , hahahaha..

ada ke patut aku dan kawan2 aku lah , dia suruh kitorang autograph kat baju dia mungkin utk kenangan kott , ye tak ??..
Dalam kelas aku ada 18 orang ..
so korang mesti boleh bayangkan , macam mana contengan dekat baju dia mesti teruk kann ??
next kawan kawan aku pun ikut sekali .. hahaha ..cam sengal jew !!

last last masa nak ambik exam , sorang sorang kena buka baju ..
Dan kena pakai baju dalam je , masa nak ambil exam...hahaha , padan muka .. !!!

Btw , Aku happy sangatt hari ni dengan korang semua ..
aku harap hajat korang masing masing semua tercapai , my friends =)
dan kita boleh jumpa balik , okay ..

okaylaaa , aku ingat nak sambung lagi , tapi abang aku pula nak guna so terpaksa lah aku mengalah kann ..nama pun adik beradik , heee..

okaylah korang ..

jge diri leklok ye =)

thanksss sudi singgah ..

K, paipai kasahamnida..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...