Wednesday, December 14, 2011

Komik : Paling seram !! sape berani ce tengok ..



Assalamualaikum ..

hari ni aku nak share katt korang satu ''komik'' ni , serius seram habis !!!!

sape2 yg ada penyakit lemah semangat tu aku sarankan tak payah lah tengok cerita ni , okay ??

ni link die http://comic.naver.com/webtoon/detail.nhn?titleId=350217&no=31&weekday=tu
Dan nilah komik yg pling seram pernah aku tengok ..
Dan ada part satu cerita tu adegan dia macam bergerak2 ....aku pun tak  pasti ye ke tak..

korang tengoklah sendri ..

kalau ye , maknanya memang aku ni normal lagi lahh =)

tengok cerita ni tengah2 malam ye .. baru sentimental sikit ..

k,paipai kashamnida

ps: Klu dah tengok tu , komen laa skli =) lupe plak , kuatkan sound sblum layan komik tu , okay ??
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...