Thursday, December 8, 2011

''Adegan Ranjang'' Dalam ''Ombak Rindu ''



Assalamuailaikum..

Korang !
Dah tengok dah filem ''Ombak Rindu'' ?
Best tak.. ??

Dengar kata sampai ramai yang menitiskan airmata tengok cerita tu , ye ker ?
Menusuk sangat hati korang erkk...

diadaptasi dari sebuah buku novel Fauziah Ashari . Yang aku tahu novel tu memang popular pun satu masa dulu .. ye tak ??

Apalagi sekarang diterjemahkan dalam bentuk filem pulak ..dan para pelakon nya memang ''Hott'' giler laa !!
Memang meningkat naik lurh filem tu ..

walaupun aku tak tengok lagi filem tu , aku dapat dengar filem tu '' Keterlaluan sikit'' katt korang yang tak perasan tu meh aku gitau korang apa yg keterlaluan sangat tu !



                                               Keterlaluan takk ??


Urmmm , aku rasalah tak perlu ada babak ranjang yang macam ni ..
Nampak sangat pengarah filem ni tak berfikir panjang dulu ..
Dan mungkin juga beri aku sebab kedua filem ni mendadak naik sebab ''Aksi'' yang tak elok tu kott ..


Ni Kata Maya Karin disebalk tabir pasal filem ''Ombak Rindu'' ni ..

"Saya akui sangat gementar sebelum setiap kali ingin memulakan babak ranjang dan mesra itu. Terus-terang, saya ingin lakonkan babak atas katil itu kerana belum pernah saya melakukan babak tersebut sepanjang karier saya. Walaupun pada awalnya terasa pelik dan gementar, tetapi syukur Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar"


Komen ahmad  farami  :

Bersyukur dan memuji Allah SWT kerana berjaya memaparkan elemen 'ranjang' dan 'mesra'? Ini satu kesesatan fikrah yang jelas ,Moga Allah SWT memberi taufik dan hidayah buat semua.


link fbnya di sini.. http://www.facebook.com/notes/wardina-safiyyah-officialpage/ombak-rindu-dan-adegan-ranjang/

Pendapat korang ?? =)


........



Renung renungkan =)


k , paipai kasahamnida

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...