Friday, January 20, 2012

Al Fatihah ~

Assalamuailaikum dan selamat malam .. :)

Hye korang , thanks sudi singgah blog aku .. harap harap dengan ikhlas lah kan ? hahahaha..

Okay , Stop Merepek ..!

Tadi masa aku tengah layan TV dengan family aku . Tiba tiba , ada keluar satu berita tentang kematian seorang peserta Akademi Fantasia kot . Tapi Serius aku tak kenal langsung dengan mamat tu .Yelah . Aku tak minat sangat dengan hiburan hiburan dekat luar luar tu sebab dekat rumah aku bukan ada astro pun ...


ni lah mamatnya ~

Walaupun aku tak kenal . Aku harap kita sama sama doakan supaya dia Meninggal dalam keadaan yang Dirahmati Allah . Dan jangan lupa juga doakan untuk saudara korang yang telah meninggalkan kita selama lamanya moga moga dicucuri rahmat dan diampunkan dosanya ..


                                           
                                                         ~ Al Fatihah ~

Ps : Sesungguhnya manusia akan merasai mati mungkin esok , Sekarang . Esok lusa . Wallahuallam kuasa Allah .. so marilah kita sama sama beramal tambahkan pahala dan bukannya dosa :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...