Wednesday, January 18, 2012

Awak gay , sorry saya tak okay ! =)

Assalamualaikum ~

aduh , penat gila hari ni . Lenguh lenguh satu badan aku . Biasa lah baru habis kerja kan .. tapi takpe kerja tu kan sebahagian daripada ibadah =)

entri kali ni aku nak kongsi dengan korang . Tentang '' Gay '' ..



kenapa '' Gay '' Bukan lesbian ..

Kenapa Adam , bukan wanita ?
Sebab Adam pemimpin untuk kaum wanita ..

Dan kenapa aku terfikir buat entri tentang ni .

Sebab tadi aku terlayan blog '' Jejaka Hangat '' so aku buat entry ni ... ( Jejaka terhangat bukan blog lucah tapi blog ilmu so jangan fikir negative ye =) ~

lagi satu , sebab aku tengok gejala ni makin menjadi jadi sekarang .. dan kes Video yang mengundang kontroversi tu tentang '' Saya Gay , Saya Ok '' di Youtube Telah mendapat like yang tinggi dan ni benar benar menakutkan aku ..

kenapa tiba tiba naik mendadak sampai macam tu sekali ?
aku rasa kan , ni mesti ada kena mengena dengan kes '' Seks Bebas '' ni mesti ada kena mengena punya !

Kadang kadang , aku keluar rumah pun macam nak pergi makan dengan KFC ke apa . Mesti aku jumpa kaum kaum macam tu . Dekat korang mesti pernah jumpa juga kan ? Tipulah kalau kata tak pernah ..

Nak tegur . Nanti takut terguris hati pula . Cukuplah aku berdoa je ..

Dan Tahukah anda ~

Gay ni ada dua jenis ..

Yang pertama Gay Top

- Gay Top ni merujuk kepada lelaki yang lebih bersifat maskulin gitu . Dan biasanya suka buat stail rambut Punk , Dan awas Gay Top ni serius nampak macam Straight je namun pada hakikatnya diorang G.A.Y ..

Yang kedua Gay Bottom

- Gay Bottom ni senang je nak kenal , Kalau jumpa lelaki yang auww auww tu maknanya Gay Bottom laa tu .

So Dekat perempuan sekalian '' Berhati hati masa nak cari pasangan'' pastikan diorang ada teruna lagi ye .. hihihihi..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...