Tuesday, January 17, 2012

Taksub dengan Kpop ape korang dapat ?

Assalamualaikum dan selamat malam ~

hari ni mencurah curah idea aku datang , sehari tiga kali aku update blog .. hahahahaha ..

ok , stop merepek !

sebut pasal Kpop mesti korang terbayangkan mat mat korea yang muka jambu jambu kan ?

beri aku lah , kalau nak taksub pun janganlah sampai terikut ikut budaya diorang sebagai contoh :

untuk lelaki

untuk perempuan ..




Lihat gambar dia atas , nampak sangat kita dah memang terikut budaya ni kan ?

Sebut pasal Aurat , korang pun boleh fikir kan ? Sampai mana dan mana ..
Aku tak kisah kalau diorang bukan Islam tapi aku kisah kalau diorang tu Islam sebab aku dilahirkan dalam keluarga Islam so memang tak elok untuk untuk kita .

Dan cuba korang fikir apa tanggapan orang luar tentang kita ?

Kesimpulannya ,'' Tepuk Dada Tanya Iman '' ambil yang jernih buang yang keroh =)

apa pendapat korang ?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...