Thursday, January 12, 2012

kenapa perlu hipokrit ?





Ni Diri aku , diri sebenar aku ..


Korang tak suke , aku suke !


korang nak kutuk aku , kutuk laa .. ade aku kesa !


sampai bila kita nak berpura-pura  depan orang , sampai bila !?


buka hati , tanya akal sape kita ..


jangan biarkan orang kawal hidup kita !


kita ada pilihan hidup kita sendiri so kenapa perlu orang kawal kita !


kita tak perlu ceramuk dengan orang dekat sekeliling kita , anggap semua tu sampah , sampah yang menghancurkan kita jer !!


hidup hanya sekali , so nikmatilah sepuasnya .. 


tak perlu takut pada sesama manusia , sebab semuanya sama dekat sisi Tuhan !


kita bengang , kita luah !
jangan biar  hidup kita ni  macam orang bodoh takde tentu hala .. !




 .. kadang-kadang kita perlu luahkan apa yang kita pendam selama ni ,tak payah nak  simpan-simpan kelak diri kita yang merana ..


Ni hidup kita so buat cara hidup kita .. :)


ps : Ni bukan ape-ape Cuma ni luahan hati dari seorang Sang Manusia ! yang mengharapkan kebebasan ..

Dan tu pentingnya aku buat Blog , ~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...