Friday, January 13, 2012

follower aku dari 324 telah bertukar ke 323 , kenapa ='(

Assalamuailaikum ~

ermmmmmmm , sedih siot aku hari ni .. hukhuk -.-

takde ribut , takde angin macamana pokok boleh bergoyang kann ??

nak tahu kenapa aku sedih , ..

Follower aku dari 324 telah bertukar ke 323 !
kenapa  n siapa ?... 


aku tak tahu , tak dapat dikenal pasti ..btw aku sedih gila ~


mungkinkah aku yang silap ? ='(


dekat sapa-sapa yang tarik diri dari follow aku tu , 
beritahu lah aku , kita bincang baik-baik ..


manusia bukan semua sempurna kan ?


btw , aku harap dapat keputusan secepat yang mungkin dari orang tersebut..


Insya Allah .. =(


entry ini ditulis pada pukul 6.32 pm , bersamaan 13 januari 2012..




ps : mungkinkah disebabkan entry ''hipokrit'' ~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...