Friday, January 13, 2012

Si Comel dah pergi !! ='(

Assalamuailaikum ~''

orang kata  setiap yang berlaku ada hikmahnya so kite perlu redha dan tawakal dengan setiap apa yang berlaku ..

semalam mood aku ''sedih'' dan sekarang bertambah sedih , kenapa semua tu mesti berlaku dekat aku -.-..

pada pukul 8.30 pagi bersamaan 14 januari , si comelku telah pun pergi meninggalkan aku selama-lamanya dengan kemalangan yang ngeri ..


mungkinkah aku yang silap ?


serba serbi tentang comel~


-seekor kucing yang baru berusia setahun
-mempunyai tiga orang adik beradik ..
-diselamatkan oleh family aku semasa hampir dimakan biawak walaupun 2 dari adik beradiknya telah pun dimakanya .. hukhuk -.-
- seekor kucing yang berbaka parsi yang pernah dibela oleh kami~
-dan seekor kucing yang sangat manja!


berbalik cerita pasal kemalangan tadi , aku telah keluar pergi ke kedai , yelaa sebab mak aku suruh beli barang so sebagai anak yang mithali so aku ikut je lah . 


tapi serius , sebelum keluar aku tak ingat pun pasal si comel aku tu ..
dan tiba tiba hampir setengah meter aku berjalan , 
langkahku bagai terhenti , hatiku bagai tersentak ..( cm novel pulak , hahak !)


nak tahu sebab apa ?
comel aku kena langgar , tak bernyawa dah .. rasa nak meraung je kat situ ..='(


tapi apa apapun aku lintas jalan , dan bawak balik dekat rumah , beritahu family aku walaupun aku tak tahu macam mana dia boleh accident sebenarnya -.-..


Aku kisah apa orang pandang aku !  Janji aku dapat selamatkan kucing kesayangan aku tu... ye tak korang ?


family aku pun sama cam aku tak bersuara hanya airmata jadi peneman ...


maka dengan berat hati , aku pun tanam laa si comel aku tu , kat belakang rumah ..
moga-moga kau aman dekat sana .. Amin ~


moga happy kat sane sayang .. ='(



Doakan aku dapat terima kenyataan bahawa si comel telah tinggalkan aku dan family ..




Subnallah ..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...