Friday, January 27, 2012

Doakan aku eh ? ~ :D

Assalamuailaikum .

Awal awal pagi lagi aku buka lappy aku . Untuk layan blog aku la kan :)

Sebelum tu , aku pernah beritahu korang yang aku ada join satu contest ni . Contest blog paling Cun Oleh En Muashri dan Encik Fairul :) 

Niat dihati , saja saja je join . Dan ni lah first time aku join contest ni ..

Mula mula aku join contest ni . Dah ramai sangat blogger yang join . Beratus ratus orang lah juga kan :)

Aku rasa tiada harapan lah pula . Tapi entah macam mana tiba tiba ada pula mood nak join . Serius sebelum ni langsung aku tak minat tentang contest contest ni . Lagi satu , aku join contest tu lambat .. hukhuk ..

Tapi berkat kesabaran aku , Nama aku telah tersenarai antara blog paling Cun .

Peringkat pertama : 300 orang ..

Peringkat kedua : 150 orang ..

Peringkat ketiga : 50 orang ..

Peringkat keempat : 10 orang ..

Lepastu 10 peserta akhir akan ditapis dan ditentukan pemenangnya .

Sebenarnya kan ,  Blog aku dah pun tersenarai dalam 50 blog yang Cun . Syukur Alhamdulilah :)

Dekat Encik Fairul dan En Muashri jangan tension tension masa memilih .. Kalau tension ambil wuduk dan sambung balik :)

Akhir kata , terima kasih banyak dekat Encik Fairul dan Encik Muashri kerana dah memilih saya .. hahak !


Muka happy :)


May Allah Praise u .. ..

Wassalam ~*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...