Monday, April 16, 2012

Blog ini akan ditutup selama 3 bulan bermula 3 mei :)

Assalamuailaikum korang . Just nak beritahu korang something ni .. :)


                                                   Blog ini akan ditutup selama 3 bulan btw aku akan berangkat ke Plkn 3 mei ni .


           Sedih gila rasanya . 


 But doakan aku tabah dekat sana nanti .


         Dan dekat follower aku . Thanks sangat-sangat yang telah support aku sepanjang 7 bulan aku berblog ni ..


   Last Word , aku dah tukar blog aku dengan style yang baru sebab blog sebelum ni berat sangat :)


        K Assalamuailaikum ..
                               


p/s : dan buat masa sekarang aku akan berhenti berblog sehingga 3 mei diatas sebab peribadi .. :D                    
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...