Monday, April 16, 2012

Peminat K-Pop yang bodoh !

Assalamualaikum...

Agaknya entri aku harini bertemakan TAKSUB agaknya. So go to the hell dengan Wordless Wednesday. Aku ada Wordy Wednesday pulak. Hahaha.

Siapa peminat K-Pop yang BODOH? Bagi aku, yang BODOH ni ialah manusia yang sudah menyematkan K-Pop semacam ia dah menjadi agama. Pantang ada yang tak minat. Segerombolan peminat yang BODOH ni akan menyerang mereka.

"Yoseob muka cam sampah.", "Minho tu tak hensem mana pun.", dan sebagainya. Cukup untuk membuat peminat K-Pop yang BODOH ni butthurt.

Well, aku minat K-Pop jugak. Aku layan je semua lagu. Tapi tak de la sampai sanggup nak beli tiket First Class untuk menyaksikan SNSD di Malaysia. Aku tak marah pun haters K-Pop kutuk Yuri buat plastik sejeri.

What's the point kau rasa butthurt hanya bila kau punya artis kegemaran dikutuk? Kau ingat dia nak terharu dengan usaha kau bela dia?

Yang ISLAM. Junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W saban hari kena kutuk. Apa tindakan kau? Ke nabi kau sekarang Nichkhun? Onew? Taecyeon? Yoseob? 






NABI? Dalam bahasa korea bermaksud rama-rama. My Yoseob kan ensem macam rama-rama.....




BERANI BUAT LAWAK HAMBAR!!!! FFFFUUUUUUU!!!






Satu lagi jenis peminat K-Pop yang BODOH. Ni aku terus terang cakap. Kebanyakannya PEREMPUAN. Range umur dalam 14-24 tahun. Gedik tak sudah-sudah nak berangan yang artis Korea ni bakal suami dia. Aku gelak je tengok minah gedik macam ni.

"Ye lah. Lelaki Melayu semua tak boleh pakai. Suka mainkan perasaan perempuan je. Pastu tau nak beromen je."

*istighfar*

Wahai minah-minah yang BODOH, berhenti berangan ye. Tu je aku boleh cakap. Kau jangan nak kutuk sangatlah lelaki Melayu ni. Dan kau jangan haraplah kau punya Yoseob tu bakal jadi suami mithali kau. Entah dah sunat ke belum. Yekkk....

Jadilah peminat yang bijak. Jangan terlalu taksub dengan fantasi Korea ni. Tak bawak ke kubur pun. Malaikat takkan tanya siapa artis Korea kegemaran kau mahupun apa amal baik yang kau lakukan untuk artis Korea kau tu. Behave like a human please.

Well, my last word to peminat K-Pop yang BODOH:





U MAD? PROBLEM?


p/s : Untuk pengetahuan korang entry ni bukan ditulis oleh aku btw sumber ni aku dapat dari blog lain n jangan risau aku dah dapatkan kebenaran pemilik tersebut :) lagi satu , memang ni yang aku nak luahkan dekat peminat kpop yang terlalu taksub berbagai sampai aku naik muak ! yes , memang ni yang aku nak tulis but tak sangka ade juga orang yang berfikiran macam aku . Gua tabik sama lu beb !


so tak perlu aku lenguhkan tangan aku nak taip entry panjang-panjang ..


adios ~ 




Sumber : here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...