Monday, October 10, 2011

School -

Assalamuailaikum ♥

Hari ni pun mood aku kurang baik juga mungkin teringatkan kisah semalam lagi kot yang still tak lupus dekat fikiran aku ni , hm . takpe lah

Okaylah , malas nak merepek panjang-panjang ..

Korang nak tahu tak ?

Hari ni dah masuk hari kedua aku tak pergi sekolah ..

Sebab apa ?

Sebab aku malas lah alaa lagipun semalam waktu perhimpunan pula , pergh !

Dah lah kena berdiri lama pula tu ..
Tapi pasal berdiri tapi aku tak kisah sangat sebab aku tahu semua orang mesti berdiri kalau nak berhimpun .. ye x ?

Tapi yang buat aku bertambah malas lagi dan benci untuk pergi sekolah sebab terpaksa dengar Puan Latifah Binti Jaafar ( Penolong Kanan Hal Ehwal Murid )

Membebel macam itik..

Poyo gila je cikgu tu berlagak macam pengetua pula !

Pengetua aku pun tak macam tu ..

Sedar lah diri sikit yang kau tu guru menumpang je !
Kalau bukan sebab cikgu penolong kanan aku pindah kau tak akan ada dekat sini, tahu tak !?
Haish , kenapa dengan aku ni ? Emo lebih lebih pula ..

Aku bukan apa , tiba tiba sakit hati pula fikirkan dia , argh kenapa aku fikir ? Sebab ni entry berkaitan dengan sekolah aku ..

okay-okay , malas nak celoteh panjang panjang ...

Hari ni pun aku cuti juga ..

Sebab apa ?
Malas ? Bukan okay ...

Tapi sebab bas sekolah aku terlepas pula !

Bus tu pun satu ! Datang tak menentu sejak awal sejak lambat ..

Angin je ! Tahu tak ?

So aku pun buat keputusan balik ke rumah , sampai dekat pintu rumah..
Secara automatiknya ibu aku pun buka mulut dan tanya kenapa aku tak pergi sekolah lagi ..

Aku pun katalah yang ..

''Bas lepas r bu'' Dengan riak muka kecewa ( Sebenarnya happy gila , haha ! )

Ibu aku pun balas lah balik , nak tahu dia kata apa ?
''Tu lah , yang pergi belek-belek muka dekat cermin lama sangat kenapa ? Kan dah lepas .. ( Dengan satu keluhan yang panjang)
Ades ! dia perasan pula , haha..

Bukan apa dah memang favourite aku belek cermin lama lama nak buat camne tapi macam perempuan pula kan ? =,=''
Dan secara automatiknya juga terpaksa lah aku tolong ibu aku kemas rumah kalau nak harapkan adik aku membuta je lah memanjang

Baik tak aku ? =P

Dan habis-habis tu aku pun buka lah tv dan layan "Hot Fm'' dekat ntv8 , tapi tak layan sangat lah sebab nak layan lagu je sebenarnya..

So aku pun buka lah lappy aku untuk hilangkan boring dan sebab pertamanya semestinya aku nak tengok blog aku..

So update lah pasal ni sebab tu je yang terbayang dekat fikiran aku sekarang


Cuti cuti juga tapi aku study juga tau ! (study lah sangat , hoho )

Calon spm kata kan..

hoho

Orait , sampai sini je kawan-kawan letih nak taip panjang-panjang..

Untuk pengetahuan korang aku bukan guna keyboard yang tekan-tekan tu tapi yang jenis "klik" dekat skrin lappy tu , lenguh tao !
Just keyboard aku dah rosak teruk sangat hari tu minta repair pun tak boleh takut fungsi dalaman dalam lappy tu terjejas , macam hampeh jep !


Okaylah , aku nak minta diri dulu just nak edit blog aku sikit nak kemaskan apa yang patut ..

Take Care ♥


 K paipai, kamsahamnida  ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...